Tuesday, June 12, 2012

אדסנס ההבדלים הסטטיסטים בן אתר שמרוויח הרבה לאתר שכמעט לא מרוויח

אדסנס הכנסה גבוהה לעומת נמוכה


 "יש משהו ..." עכשיו זה נשמע די קל, וזה השכל הישר נכון? טוב, אני רוצה רק סטטיסטיקה, אבל לפעמים הדרך הטובה ביותר למקסם את ההכנסות מ-AdSense היא "פשוט לעשות משהו "ולהימנע ליפול למלכודת של יתר סטטיסטית" לראות ".


סטטיסטיקה Adssense

אם אתה מפעיל אתרי אדסנס, אתה צריך לדעת למה אני מתכוון. בדיקת חשבון AdSense שלך ​​פעמיים ביום כדי לראות כמה כסף הרווחת, ואלה מגדירים יום טוב או רע מצב רוח לא פרודוקטיבי ולא לשנות דברים. אם אתה חושב - פעמיים ביום, לא כל כך נורא, אז אתה צריך להבין שאני שרוע על יום פעמיים וזה באמת לא יודע את המספר בפועל של פעמים זה היה.

אם אתה באמת רוצה להרוויח כסף בזמן שאתם ישנים או כשאתה על החוף, אז אתה צריך לפעול. וכך, ברוח זו, נבחן כמה נתונים סטטיסטיים אלה יפים.

הכנסה גבוהה לעומת נמוכה הכנסות AdSense - חסרות תועלת, אך מעניין אתרי סטטיסטיקה

הנתון הראשון שאני מוצא מעניין ואת המשותף בין גבוה ונמוך הכנסות AdSense בלוגים הוא הדפדפן בשימוש על ידי המבקרים. יש הבדל משמעותי בדפדפן להשתמש באתרים של הכנסה נמוכה לעומת גבוהה מ-RSS. באילו דפדפנים אתה חושב קשורות הכנסות אתרי AdSense?

אני כנראה לא היה מנחש Internet Explorer או ספארי, כי לדעתי, נמצאים בשימוש על ידי פחות קוראים טכניים. ואת האמת נפוצה היא כי הטכנולוגיה העילית הם קוראים "מודעות עיוורים", הרואים את המודעות והם מסוגלים לסנן תכנים כמו חסר תועלת, בעוד שאינם טכניים המבקרים נוטים לראות את המודעות ואת התוכן ואת אותם. זו הכללה, אבל את הרעיון נתמך על ידי מספר רב של בדיקות.

הכנסה נמוכה / הרווחים סטטיסטיקה האתר של AdSense

IE, Firefox ו-Chrome הוא דפדפן ביותר  מבקרים, ואת הבלוג הזה הוא הנמוך ביותר אדסנס להרוויח הבלוג שלי האתרים הכנסות אפילו לא קרוב מספיק כסף כדי לכסות את עלות לינה, וזה משהו כמו חזיר רוחב הפס בהשוואה לאתרים אחרים של ביצוע. מבחינה מסחרית גרידא, זה יהיה האתר הראשון לשקול סגירה, אבל יש משמעות אישית בשבילי. פגשתי אנשים כאן, הפניות עבודה, ופשוט למדתי הרבה, אז כנראה לא תכבה.

פחות מ 1 בשנת 1000, לחץ על פרסומת באתר זה ועלות אדסנס עבור כל קליק (CPC) נמוכה מאוד, סביב 10-20 אחוזים.


 לפני הצלילה לתוך הסטטיסטיקה של הדפדפן עבור אתרים הכנסה גבוהה אדסנס שלי מותר לדבר על כיצד למדוד את הצלחת האתר Adsense.

ההכנסות לכל קילומטר (RPM) - יוניברסל הגדולה מדידת ממד של האתר ל-AdSense

מהו סל"ד "טוב" עבור אתר Adsense רווחית? תשובה זו תלוי באדם, אבל בסך הכל אתר נישה רווחית היא בין 3 $ ו $ 10 סל"ד עם אתרי נישה סופר עושים הרבה יותר טוב. עם הזמן הרעיון של אתר מוצלח ישתנה.

יש לי כשנתיים ניסיון עם ספורדי אדסנס התפיסות שלי למקום של הצלחה השתנה פעמים רבות. יתר על כן, בעת קריאת RPM שלך אתה צריך לראות את הממוצעים לאורך זמן, לפחות 30 יום, כי לא פחות מאשר להיות לא אמין בשל תנודות יומיות.
 פחות מ 1 $ סל"ד לא שווה את המאמץ, אם האתר הוא משתלט את רוחב הפס בחשבון, הוא במשקל עכשיו.
 יותר מ 1 סל"ד הוא מקום מכובד למתחילים, ויש לו את הפוטנציאל להיות מקור הכנסה עם עבודה טובה. אני עדיין אתרים של יותר מ 1 $ סל"ד, אבל בסופו של דבר אני אמכור או לסגור את עסקיהם ולהתמקד באתרים בעלי הכנסה גבוהה.
 יותר מ 3 סל"ד הוא אתר מכובד עם עונש פוטנציאלי את המאמצים יותר השאת רווחים. ברגע שאתה כאן יש בדרך כלל משחקת עם האתרים של AdSense במשך שנה ולמד לקחים קשים רבים.
 יותר מ 5 סל"ד מוצקים הם מקומות טובים אם אתה צריך זמן כדי למקסם רווחים. 5 $ עבור RPM אדסנס בבלוג המטרה שלי קל להתקנה, אתר הבלוג של מאמץ נמוכה. אם אתה יכול לחזור על בסיס קבוע ולהפיק את המרב של כ 10 $, 15 $ או 10 $ סל"ד אז יש לך פוטנציאל אמיתי להיפרד הבוס שלך בעוד חמש או עשר שנים ולהתפרנס באותה מידה (למשל, את שש ספרות).
 יותר מ -10 סל"ד הם הקרם דה לה קרם של האתרים שיש לך לכוון. הצלחה על ידי רוב תקני ואם יש דרכים ליצור אותם על בסיס קבוע, אני בהחלט לא מודע יהיה אסיר תודה אם תוכל לשתף כמה סודות, אם אתה יודע את התשובה.

כמה אזהרות על הדעות הקודמות שלי. האתר צריך לפחות חצי שנה ולפעמים יותר לפני שנוכל לומר בוודאות אם זה יצליח, ואת החודש הראשון או משהו כזה התנועה יכולה להיות מאוד לא רגיל, וזה נורמלי. ההצלחה של אדם יכול להיות אי אחר, נותן לך את התחושה נקודת ההתייחסות שלי היא - הקריירה שלי אני רגיל ושש באמצע דמויות ולשקול הממוצע. אני כנראה נחשב "זבל לבן" לאליטה של ​​אמריקה.


כפי שאתם רואים, אני מוצא את AdSense על שלושה בלוגים, כולל הבלוג נישה. הגדרות הדף סל"ד לי להשתנות 3-5 בזמנו - החל ב-Blogger dollarshower.com

כפי שאתה יכול לראות על סל"ד הדף (הכנסות עבור אלף הופעות) בטור, ארה"ב היא המדינה משלמת בדף סל"ד יותר 10 בראש שלי את היתרונות המשוערים. ISRLOTTO.BLOGSPOT.com מקור עשרת המדינות הטובות ביותר משלמת גוגל אדסנס -



גבוהה הכנסה / רווח Adsense סטטיסטיקת האתרים

אינטרנט אקספלורר, ספארי הוא הדפדפן אנדרואיד רוב המבקרים אחד האתרים הגדולים ביותר של הכנסות AdSense שלי. ההבדל בין המקום של הכנסה נמוכה והכנסה גבוהה של האתר הוא כ - 1000%, שנמדד על ידי הנתונים הסטטיסטיים Adsense סל"ד "(הכנסות עבור אלף הופעות, הידוע בכינויו" קילומטר של הכנסות ").

מנקודת מבטי של EI אינו אינדיקטור טוב אם המבקר הוא אדם "מקלה" אתרי אדסנס. תצפית נוספת היא כי Chrome נראה כי המדד הטוב ביותר באתר AdSense שהתפקוד שלהן, כי Chrome מייצגים כ 11% מהמבקרים באתר הכנסה גבוהה לעומת לאתר הכנסה נמוכה מ -30%. מסוגל לשנותם משתמשי כרום הם AD-עיוור כמו מומחי טכנולוגיה, מומחי טכנולוגיות או אולי Chrome?

ספארי אנדרואיד נראה קשור יותר עם אתרי בלוגים על ההכנסה, 42% מהמבקרים משתמשים ספארי או הכנסה גבוהה אנדרואיד. הפרס הגדול לזוכה Adsense נראה Safari הדפדפנים ידידות המייצגת רק 3% מכלל המבקרים באתר עם הכנסות נמוכות, אבל הן מייצגות כמעט 29% מהאתרים עם הכנסה גבוהה.

ספארי מהווה כמעט שליש מכלל המבקרים לאתר שלי לפצות על אדסנס, אשר כיום כ - $ 8 סל"ד, וחשבונות של Safari ל 3% בלבד עבור אתר העבודה הקשה שלי על - 0 $, 50 סל"ד.


Top> 8 סל"ד לתקופה של 30 יום מאתר זה  רק 0.52 $ סל"ד

כאשר מדובר בדפדפן של המבקר, האינדיקטור החשוב ביותר של RPM טוב / רע הוא ספארי - אז השאלה הגדולה היא איך לכוון את המבקרים דפדפן ספארי ... הממ .. לא צריך להיות קשה מדי. אתה יכול לתת לי הזדמנות.

אם אתה אוהב את המאמר הזה, תן לי את גוגל 1, או מס כדי לעזור לקדם את האתר? הצמיחה של האתר תלויה בקהילה ולעזור שכניהם. יש הרבה כסף כדי להסתובב לכולנו.
קרא עוד : צפיפות מילה

No comments:

Post a Comment